lauantai 7. marraskuuta 2009

Asiakaspalvelijoiden päivä

Käytiin tänään kahdessa liikkeessä ja saatiin molemmissa todella hyvää palvelua.

Ensin mentiin Ylöjärvelle huonekaluliike Juurikivelle. Ollaan siellä saatu kyllä ennenkin hyvää palvelua ja sama jatkui tänään. Meillä oli pitkä lista erilaisia tarpeita ja kaikkiin he löysivät meille jotain tarjottavaa. Liike ei ole iso, joten siellä ei ole kovin paljoa esillä tavaroita, mutta heillä on paljon toimittajia. Ja vaikka eivät oliskaan virallisia toimittajia, niin totesivat, että kyllä ne meille tekee, kun ollaan 30 (vai oliko se 50?) vuotta heiltä ostettu. Huonekaluja löytyy monesta eri hintatasosta ja isommissa ostoksissa laskevat automaattisesti alennustakin. Liike meni kiinni kesken meidän asioinnin, mutta enpä tätä edes huomannut. Palvelu jatkui aivan samaan malliin ja kukaan ei hoputtanut poistumaan. Ihan varmasti ostamme täältä ainakin osan tarpeistamme ja käymme toistekin. Juurikiveä voin myös mielelläni suositella muille. Tosin täytyy uskaltaa kysyä ja kertoa mitä haluaa. Liikkeessä itsekseen kiertelemällä todennäköisesti et löydä mitään.

Seuraavaksi suuntasimme Ylöjärven kauppakeskus Elon Intersportiin. Juuri ja juuri ehdimme pysähtyä kenkähyllylle, kun myyjä tuli tiedustelemaan tarpeitamme. Kaupat tuli kengistä ja myyjä vei ne jopa kassalle odottamaan, että saimme rauhassa katsella muita tuotteita. Urheiluvaateosastolla kyselin uudelta myyjältä juoksutrikoiden sijaintia ja taas alkoi hyvä palvelu. Löytyi trikoot sovitettavaksi ja myyjä ymmärsi täysin senkin etten ole valmis maksamaan niistä ihan mitä tahansa. Sovittaessani niitä tämä myyjä oli bongannut äijän ja auttoi häntä takkien valinnassa.

Ai niin, lopuksi poikettiin vielä Bauhausissa hakeen ruuveja. Ruuhkasta huolimatta kassaneiti jaksoi hymyillä ja tervehtiä kaikkia iloisesti toimien kuitenkin samalla ripeästi niin, että jono eteni reipasta vauhtia.

Harvoin saa saman päivän aikana näin paljon hyvää palvelua. Tästä on ilo kertoa eteenkin päin. Kukaan ei kuitenkaan tuputtanut mitään vaan jaksoi kuunnella tarpeemme ja tarjota niissä puitteissa parasta ratkaisua. Hienoa, jäi hyvä fiilis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti